Sähköpostiosoitteita SRL:n rekisteriin

10.10.2020

JÄSENTEN SÄHKÖPOSTIOSOITTEITA SRL:N REKISTERIIN,

ilmoita osoite jäsensihteerille: pilvi.raute@kymp.net tai 050 562 6162

Suomen Ratsastajainliiton/seuran jäsenet eivät tule enää ensi vuodesta eteenpäin saamaan muovista jäsenkorttia. Sen sijaan tulee olemaan mahdollisuus esittää jäsenyyden olemassaolo, nähdä rekisteriin tallennetut tiedot, päästä muokkaamaan yhteystietoja ja tulostamaan avoimia laskuja jäsenhuoneesta. Jäsenhuoneeseen tulee myös liiton kumppaneiden tarjouksia sekä muuta seurojen jäsenille suunnattua liittomateriaalia.

Mihin sähköpostiosoitetta sitten tarvitaan?

Päästäkseen kirjautumaan ensimmäistä kertaa sisään jäsenhuoneeseen liiton sivuille tulevan linkin kautta, ohjelma lähettää kirjautumisen yhteydessä henkilökohtaisen salasanan jäsenen meiliin. Jos kyseistä meiliosoitetta ei ole tallennettu Senseen tai jos sama osoite on siellä jollakulla toisella, salasanan tilaaminen epäonnistuu. Sama sähköpostiosoite ei ts. voi olla useammalla jäsenellä, vaan kaikilla tulee olla yksilöity osoite. Asia voi tuottaa ongelmia, jos perheessä on useampi jäsen ja osa pieniä lapsia, joilla ei ole omaa sähköpostia, mutta tähän SRL on vielä etsimässä ratkaisua. Jäsenhuone ei ole applikaatio vaan kirjautuminen tapahtuu normaalin nettiselaimessa olevan linkin kautta tietokoneella tai mobiililaitteilla.

Yksilöity sähköpostiosoite Sensessä on tarpeen myös kilpailuluvan ostaneille, jotta he pääsevät kirjautumaan Kipaan.