Jäsenyys

Ratsastusseuratoiminta tarjoaa jäsenilleen monipuolisia harrastusmahdollisuuksia ja mukavan yhteisön, johon kuulua. Ratsastusseuran jäsenenä saat tietoa ratsastuksesta ja hevosista sekä Suomen Ratsastajainliiton jäsenedut.  Kymenlaakso Riding Club ry:n jäseneksi ovat tervetulleita kaikki hevostoiminnasta kiinnostuneet!

VUODEN 2024 JÄSENMAKSUT

(hinnat sisältävät Suomen Ratsastajainliiton jäsenyyden)

Täysjäsen seniori 68 € (SRL 56 €)
Täysjäsen juniori 53 € (SRL 49 €)
Perhejäsen seniori 38 € (SRL 28 €)
Perhejäsen juniori 33 € (SRL 24,50 €)
Kannatusjäsen seniori 20 € (SRL 0 €)

Jäseneksi voit liittyä täyttämällä SRL:n lomakkeen.

Jäsenmaksulaskut muodostuvat maksettavaksi Jäsenhuoneeseen tai sen voi maksaa myöhemmin kotiin tulevalla paperilaskulla. Jäsenmaksun edellisellä kaudella maksaneet saavat seuraavan jäsenlaskun automaattisesti vuoden alussa.

Tarkista, että jäsenlaskun tiedot ja jäsenlaji ovat oikein. Älä maksa laskua jos jäsenlaji on väärä, vaan ota yhteyttä jäsensihteeriin. Näin saat uuden laskun oikealla jäsenlajilla.

Perheen ensimmäinen jäsen on aina täysjäsen, toinen ja sitä seuraavat jäsenet voivat olla perhejäseniä. Perhejäsenyys on korotettava täysjäsenyydeksi, jos talouden täysjäsen ei maksa jäsenyyttään. Muutos juniori-ikäisestä seniori-ikäiseksi tapahtuu sen vuoden alusta, jolloin jäsen täyttää 19 vuotta.

Täysjäsen saa kaikki liiton tarjoamat jäsenedut, mm. urheiluvakuutuksen ja Hippos lehden. Perhejäsenen edut ovat muuten samat kuin täysjäsenellä, mutta hän ei saa Hippos-lehteä eikä hänelle voida myöntää A-kilpailulupaa tai toimihenkilöoikeuksia. Suomen Ratsastajainliiton jäseneduista voi lukea lisää SRL:n sivuilta kohdasta Jäsenelle.

Jäsensihteeri hyväksyy jäsenhakemuksen mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään viikon sisään siitä kun ilmoitus jäsenhakemuksesta on saapunut.

Jos haluat päättää jäsenyytesi, ilmoita siitä jäsensihteerille ennen seuraavan jäsenkauden alkua. Näin vältytään turhilta jäsenlaskujen lähettämisiltä.

Jäsensihteeri: Pilvi Raute, p. 050 562 6162, sähköposti pilvi.raute(at)kymp.net

Tietoa EU:n tietosuoja-asetuksesta: